Sunday, May 26, 2019

یک صدا علیه شکنجه، زندان و سرکوب



کارگر زندانی،‌ معلم زندانی،‌ دانشجوی زندانی آزاد باید گردد

۲۰ ژوئن (سی خرداد) روز جهانی دفاع از زندانیان سیاسی است. سی خرداد آغاز کشتار بیرحمانه زندانیان سیاسی در دهه شصت و تولّد هیولایی به نام جمهوری اسلامی ایران است! ابعاد وحشتناک این جنایت و کل سرکوب و توحش بیش از چهار دهه آن، با همه مصائب بیشمارش، تنها با سرنگونی حکومت اسلامی افشا خواهد گردید!
جمهوری اسلامی با همه دستگاه سرکوب و ماشین کشتارش، اما هرگز نتوانست صدای اعتراض و حق‌طلبی جامعه را خفه کند! نتوانست اختناق را بر جامعه حاکم کند! موج اعتراضی کارگران، زنان، معلّمین و دانشجویان، بازنشستگان و میلیونها جوانی که برای یک زندگی بهتر، برای آزادی و رفاه در جدالی بی وقفه سپر به سپر با جمهوری اسلامی در جنگ‌اند هر روز در ابعادی متشکل‌تر، و سیعتر و سراسری‌تر با خواستهایی رادیکال‌ترعرصه را به جمهوری اسلامی تنگ‌تر کرده اند!
به ضرب مبارزات بی‌امان مردم جان به لب‌آمده، جهان متمدن این صدای رسای حق طلبی را می شنود و پشتیبان ‌آن است!

آزادی بی قید و شرط و فوری کلیه زندانیان سیاسی و خاتمه دادن به زندانهای سیاسی در صدر خواست‌های به حق مبارزات مردم ایران است. کارگر زندانی، معلم زندانی، دانشجوی زندانی آزاد باید گردد خواست هر تجمع و اعتراضی است! حکومت اسلامی علیرغم همه توحش بی پایان خود، علیرغم عربده کشی و فضای بگیر و ببند و پاپوش دوزی و پرونده سازی، در مقابل اعتراضات مردم از همیشه ناتوان‌تر و شکننده‌تر است.
دوران مبارزه و اعتراض، تجمعات و اعتصابات سراسری وسیع مردم برای گرفتن حربه زندان از دست حکومت اسلامی فرا رسیده است! برای رهایی عزیزانمان، که به جرم عدالتخواهی و خاتمه دان به نابرابری و تبعیض، پایان دادن به زن آزاری سیستماتیک حکومتی، برای برپایی یک آموزش و پرورش شاد وانسانی و لغو توحش کار حرفه‌ای کودکان، برای خاتمه دان به اختلاس و چپاول ثروت جامعه و تخریب ودست‌درازی به محیط زیست و طبیعت در زندانها و شکنجه‌گاه‌ها در حبس‌های طولانی‌اند و از دسترسی به دارو درمان محروم مانده‌اند، عزم مردم هر روز بیشتر از پیش جزم می‌شود!
دوران پرشور و سرنوشت سازی ‌آغاز شده است! جمهوری اسلامی مستأصل‌تر از هروقت دیگر به آخر خط رسیده است! این راه بی بازگشتی است که سرنگونی محتوم جمهوری اسلامی انتهای آن است!

کمیته مبارزه برای ‌آزادی زندانیان سیاسی با گرامی داشت یاد و خاطر عزیر همه زندانیان سیاسی جانباخته و همه بازماندگان و خانواده‌های داغدیده و مصیبت کشیده، همچون همیشه همگان را برای رهایی کلیه زندانیان سیاسی و نابودی زندانهای سیاسی به مبارزه برای رهایی از شر حکومت اسلامی فرا می‌خواند! تا سرنگونی جمهوری اسلامی راه چندانی باقی نمانده است!

کمیته مبارزه برای ‌آزاد زندانیان سیاسی
۴خرداد ۱۳۹۸
۲۵ مه ۲۰۱۹